torsdag 6 november 2008

Matlagningskonst

Hej allesammans! Nu var det längesen jag bloggade och tycker det är på tiden att vi diskuterar lite matlagningskonst. Efter att ha fått utmärkelsen "Barcas bästa chili-con-carne" så känner jag att det nu är min skyldighet att offentliggöra det hemliga receptet till denna gryta. Jag har sjungit ut det flera gånger men det verkar inte som det räcker. Jag ber er därför nu lyssna till och njuta av några av de få som känner till detta hemliga recept...the real group. Varsågoda!

Det som också är värt att nämna är att denna sång förstörde en hel fest hos hela Sven Norman en gång i tiden...

2 kommentarer:

Sven sa...

När jag har fest ska bara godkänd musik spelas. Och därmed basta! >=(

Anonym sa...

Kanon! Men lägg upp "Fy fan vilken helvetes ångest" på bloggen. Den hade blivit populär